اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1393

23 Aug 2014
کد خبر : 5991566
تعداد بازدید : 67

به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد که هر دو نوع ثبت نام الزامی می باشد.

پذیرفته شده گرامی ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت قبولی جنابعالی در دانشگاه بوعلی سینا و آرزوی توفیق روز افزون به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد که هر دو نوع ثبت نام الزامی می باشد.

1.     ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت نام از ساعت 14 روز شنبه مورخ 15/06/1393  لغایت  روز یکشنبه مورخ 16/06/1393 از طریق سامانه ثبت نام دانشگاه بوعلی سینا به آدرس www.reg.basu.ac.ir  شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی حتما قبل از اسکن ،مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه شده باشد.(عکس 4*3 با رزولوشن 300 dpi و فرمت jpg   و بقیه مدارک با رزولوشن 150 dpi  و فرمت jpg   )

  1. ثبت نام حضوری

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی  لازم است بر اساس زمانبندی زیر و با در دست داشتن مدارک خواسته شده صبح از ساعت 30/8 تا 11 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 16 به آدرس همدان چهارباغ شهید مصطفی احمدی روشن دانشگاه بوعلی سینا شخصا مراجعه فرمایید.

ردیف

روز

تاریخ

بر اساس حرف اول نام خانوادگی

1

سه شنبه

18/6/1393

صبح

الف  تا ض

عصر

ط تا ی

مدارک لازم برای ثبت نام:

1-  اصل گواهی موقت کارشناسی و کارشناسی ارشد و 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه کارشناسیو کارشناسی ارشد و 2 برگ تصویر آن(درج معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در مدرک تحصیلی الزامی است)

تبصره الف- در صورت نداشتن مدارک فوق ، اصل فرم درج شده در ذیل اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشورو دو برگ تصویر آن و یا هرنوع گواهی تحت عنوان دانشگاه بوعلی سینا

تبصره ب- پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع کارشناسی ناپیوسته بوده اند لازم است اصل و کپی مدرک کاردانی خود را نیز ارائه نمایند.

2-   پرینت کلیه فرم های ثبت نام اینترنتی (در صورت انجام نشدن ثبت نام اینترنتی ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت)

3-    ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد ( ریز نمرات تایید شده الزامی نمی باشد )

4-    اصل شناسنامه و دو سری کپی از تمام صفحات آن

5-    اصل کارت ملی و کپی آن

6-    شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری

7-  ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند « مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری « PH.D» (نیمه متمرکز) سال 1393 مشخص کند (برای برادران).

8-  حکم مرخصی سالانه یا ماموریت تحصیلی یا  موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.( در صورتیکه دانشجو اشتغال به کار خود را کتمان نماید و در هر مرحله از تحصیل اشتغال به کار وی محرز گردد از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد.)

9-  ارائه معرفی نامه رسمی مبنی بر واجدالشرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان (قطعی و آزمایشی) وزارت علوم تحقیقات و فناوری ( برای پذیرفته شدگان سهمیه دبیری)

10-واریز مبلغ 250000ریال (برابر بیست وپنج هزار تومان) برای صدور کارت دانشجویی ازطریق وب سایت اداره اموزش دانشگاه (بخش مالی ) واستفاده از شماره کارت بانک رمزدوم کارت بانکی، cvv2،        تاریخ انقضا کارت ،شماره دانشجویی صرفا به صورت اینترنتی قابل پرداخت است

تذکرات مهم:

1-  حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت نام الزامی است و ثبت نام منحصرا در تاریخهای اعلام شده توسط دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می پذیرد.

2-  معدل مقطع کارشناسی ( برای کارشناسی ناپیوسته معدل کاردانی و کارشناسی ناپیوسته) و مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده باید با معدل هایی که قبلا در زمان ثبت نام و یا شرکت در آزمون به سازمان اعلام نموده یکسان باشند بدیهی است در غیر اینصورت ضمن « کان لم یکن» تلقی شدن قبولی از ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به سازمان سنجش باشد) جدا خودداری خواهد شد.

3-  از پذیرفته شدگانی که حد اکثر تا تاریخ 31/06/1393 فارغ التحصیل نگردند ثبت نام به عمل نخواهد آمد و ضمن « کان لم یکن» تلقی شدن قبولی ، طبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

4-  در هر مرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل چنانچه مشخص گردد که داوطلبی حقایق را کتمان نموده و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی باشد قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

5-    جهت اخذ تاییدیه انتخاب واحد در تاریخ 29/6/1393 به اداره آموزش دانشکده مراجعه نمایید.

6-    زمان شروع کلاس ها 29/6/1393 می باشد.

 

 

مدیریت امور آموزشی